امور شهرداری و خدمات الکترونیک

خدمات الکترونیک شهر

 کاربران می‌توانند با شناخت بهتر وظایف دفاتر خدمات الکترونیک شهری در صورت نیاز به آنها جهت رفع مشکلات خود مراجعه کنند. تأسیس دفاتر خدمات شهرداری دارای فواید زیادی برای کاربران است که افراد می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را با کیفیت بسیار بالا و در سریع‌ترین ترین زمان ممکن دریافت کنند.  در نگاه کلی می‌توان گفت که جهت صدور انواع پروانه‌های ساختمانی می‌توان به این گونه دفاتر مراجعه کرد. افراد برای این که بتوانند پرونده ساختمانی خود را تشکیل دهند و در صورت نیاز پیگیری‌های لازم را انجام دهند می‌توانند با مراجعه به این دفاتر نیاز خود را مرتفع کنند.
بیشتر بخوانید: تغییر کاربری

ارائه خدمات فنی نظیر گواهی پایان کار، گواهی موقت بنا و دریافت پایان کار به مراجعه کنندگان این امکان را می‌دهد که بدون فوت وقت بتوانند از خدمات ارائه شده استفاده کنند. اگر به عنوان یک فرد نیاز به استعلام‌های مختلف در زمینه طرح تفصیلی، ثبت دارایی، آب، برق، مخابرات و خدمات استعلام نظام مهندسی و بانکی دارید می‌توانید به دفاتر خدمات الکترونیک شهری مراجعه کنید. این دفاتر با پیگیری شکایت شهروندان مختلف می‌تواند با تشکیل پرونده و پیگیری‌های لازم، نتیجه را به اطلاع مراجعه کنندگان برساند.

در زمینه خدمات مرتبط با مالیات و پرداخت عوارض گوناگون نظیر عوارض خودرو می‌توان به این دفاتر مراجعه کرد. شهرداری‌ها با ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک شهری توانسته‌اند میزان فعالیت کارکنان خود را به صورت متمرکز کاهش دهند که این امر باعث ارائه خدمات باکیفیت توسط آنان خواهد شد. از دیگر خدماتی که توسط این دفاتر ارائه می‌شود می‌توان به حوزه خدمات شهری، حوزه فنی و عمرانی، حوزه حمل و نقل و ترافیک و املاک و مستغلات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  گواهی عدم خلافی

وکتور ساختمان آسمان سازه
امور شهرداری
وکتور ساختمان آسمان سازه